diumenge, 3 d’abril del 2011

regalets

Aquest cap de setmana hem tingut un aniversari a la familia i per això m'he posat "mans a la màquina" per fer un parell de detallets (ràpids i fàcils). 

- Un Boc'n'roll amb una roba relacionada amb el nom de la homenatjada i he provat per fer l'interior una lamina que plastifica robes simplement amb la planxa (com aquesta: http://www.janetjul.com/accesorios/lámina-para-plastificar)






- Una bosseta amb unes robes que m'havien sobrat de la botiga japonesa Nunoya de Barcelona.



Em falta acabar de millorar les cremalleres ja que les puntes em fan una mica de panxa....  La part de davant era feta amb tires de robes i amb acolxat lliure de "gusanitos", el darrera era de la roba de floretes blaves però m'he descuidat de fer la foto.... i ara ja l'he regalat !!!




1 comentari:

Apanona ha dit...

Que xulo el boc'n'rol!M'agrada molt tant la tela de dins com la de fora, felicitats!!!