dilluns, 23 d’abril del 2012

Sant Jordi, la Princesa, la Rosa i el Drac....

Ja portem unes setmanes escalfant motors per St.Jordi i és que és un dels contes preferits per la meva filla gran... així que seguint amb la linia de samarreta-conte li vaig fer aquesta especial pel dia d'avui !! (llàstima que el dia no hagi acompanyat gaire...).

La rosa és de ganxet (comprada), el vel de la princesa amb una mica de tul i les punxes del drac també tenen relleu i son de forro polar. 


I aquesta faldilla per jugar a fer de princesa. El patró és el de la "circle skirt" de la Dana (http://www.danamadeit.com/2010/09/the-circle-skirt-tutorial.html) i la roba la va voler comprar ella un dia que em va acompanyar a comprar robetes.... cada cop que se la posa em pregunta "i la part de dalt?" o sigui que haurem d'anar pensant alguna cosa....

Espero que hagueu tingut una molt bona diada !!!!!! 

2 comentaris:

Maria ha dit...

M'encanta! quina paciència i quina artista!

Txell, Rita i els Alberts ha dit...

Ja saps que la samarreta m'encanta!
I la faldilla... és exactament la roba que també haguès triat la Rita si vinguès a comprar roba amb mi!!
Ara et queda la part de dalt!