dilluns, 30 de juliol del 2012

Les bicicletes son per l'estiu !!

Aquest és el darrer vestit que he fet per aquest estiu i el tema no podria anar millor a les vacances que d'aqui a unes hores comencem.... i és que marxem a Holanda, país de bicicletes !!!


Volia fer unes millors fotos, però com que al final no hem tingut temps de tot doncs us penjo les que tinc...  el gran secret d'aquest vestit són les butxaques:


Les vaig descobrir en un blog frances on hi ha penjat un tutorial: http://storage.canalblog.com/38/88/747863/71836950.pdf i me'n vaig enamorar. El patró (del llibre Citronille (http://citronille.fr/produit.php?id_produit=21#pid_21) i potser ha quedat una mica curtet (hauria d'haver fet la talla 4.....) però ja fa estiu anar ensenyant les cames ... 

I també vaig fer una pantalonets curts per la peque aprofitant el que va quedar de roba: 



Però el problema que tinc és que la gran creu que van de conjunt amb el seu vestit i se'ls vol posar ella. 

Apa, amb aquest post i les bicicletes marxem de vacances. Ens veiem a la tornada !!!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola, acabo de descobrir el teu blog i....m'encanta!!!!
Ja et tinc fitxada per seguir el que fas ;)
Petons.