dilluns, 15 d’octubre del 2012

KCWC:LAST DAY



Doncs ja hem acabat la marató i aquesta és la darrera creació, una samarreta (comprada) aplicada amb un motiu molt de tardor.

A la meva peque li ha agradat molt, comença ja a interactuar amb tot i avui li donava menjar al mussolet....

I també penjo la aplicació que he fet al forro Decatlhon que vam comprar a final de la temporada passada i que s'havia quedat llis fins ara. El dibuix us sona no? aqui reciclem fins i tot les idees :-P





I amb això ja dono per acabada la "setmana fantastica".... ara fins a la primavera !!! i m'haig de posar en fer uns regalets que tinc moltes ganes de fer....


5 comentaris:

Roser Manté ha dit...

M'agrada molt la samarreta de la peque, el mussol és maquíssim

diario de naii ha dit...

que aplique mas chulo, tienes un blog muy bonito!

Unknown ha dit...

Gracias !!! :-)

Eva del Olmo Abril ha dit...

Hola Bipa he comprat un forro a la meva filla i m'encanta aquest disseny del núbol. És teu? O si no d'on el puc treure o me'l puc copiar???
Espero resposta Gràcies

Unknown ha dit...

Oi tant ! em vaig inspirar en una bossa que havia vist navegant per algun lloc però el dibuix el vaig fer jo a mà directament sobre l'entretela... per tant no et puc ajudar... però és molt senzill de fer (t'ho diu una que dibuixant és una patata).