diumenge, 23 de desembre de 2012

Amic Invisible Abril

Aquest any m'he animat a participar a l'amic invisible que ha organitzat la Pantigana i he fet i rebut un parell de regals, un per cada una de les meves peques.

Este año me he animado a participar en el amigo invisible que ha organizado la Pantigana y he hecho y recibido un par de regalos, uno por cada una de mis peques.

Jo he sigut una mica novata i només he posat regal per l'amiga de les meves filles quan veig que les altres feien detalls per les mares i germans.... i al final vaig apurar fins el darrer dia (i encara no l'han rebut :-( ) i amb les presses em vaig oblidar de posar les targetes de felicitacions.... L'any vinent ho faré millor !!!


Yo he sido un poco novata y sólo he puesto regalo para la amiga de mis hijas cuando veo que las otras hacían detalles para las madres y hermanos .... y al final apuré hasta el último día (y aún no lo han recibido :-() y con las prisas me olvidé de poner las tarjetas de felicitaciones .... el año proximo lo haré mejor !!!!


Haig de dir que l'arribada dels paquets a casa van generar molta expectació.... i el ritual d'obrir paquets també (així ens anem acostumant....). Començaré pel de l'Abril que arriba des de Toledo de les mans de Aledavisa que ens va enviar un munt de paquets. El primer que vam obrir era una bosseta en forma de peix (i la meva peque es va posar a cridar "peix" "peix" !!!) 


Debo decir que la llegada de los paquetes a casa generaron mucha expectación .... y el ritual de abrir paquetes también (así nos vamos acostumbrando ....). Empezaré por el de Abril que llega desde Toledo de las manos de Aledavisa que nos envió un montón de paquetes. Lo primero que abrimos era una bolsita en forma de pescado (y mi peque se puso a gritar "pez" "pez"!)

Després vam obrir una nina preciosa i un barret de llana genial !
 Después abrimos una muñeca preciosa y un sombrero de lana genial!
 

I fins i tot va enviar-me un regal per mi,... Genial !!!!!

Y también mandó un regalo para mi... genial !!!!





Aqui teniu un resum de tots els regals:
Aqui teneis el resumen

Ens han encatat !!! mil gracies Aledavisa !!!

Nos han encantado !!! mil gracias Aledavisa !!!


3 comentaris:

Cris- Aledavisa ha dit...

Me alegro de que os guste. Muchas gracias por las fotos, que carita de ilusion!!! . Ha sido muy divertido. Que lo disfrute mucho.
Os deseo una feliz Navidad. Un abrazo. Cris

Amaika ha dit...

Yo tampoco he puesto regalos para hermanos y madres... :-(
Muy bonito

La Pantigana ha dit...

No us preocupeu pel regals a germans i mares, que no era obligatori... i a moltes ens falta posar inclús unes paraules, jeje.

Uns regals xulíssims.

Gràcies per participar