dilluns, 7 de gener del 2013

Regals de Reis 1a part.


Els dies abans de l'arribada dels Reis Mags vaig rebre un parell d'encàrrecs de ses majestats per complementar els regals que havien de deixar enguany a les nostres filles (i això que a casa som republicans ;-) ). Així que com sempre a darrera hora i cuita corrents vaig poder fer un parell de complements.... avui comencem pel primer.

Un dels regals estrella ha estat una cuineta (made in Ikea) i per poder fer de cuineres de debó calia un devantal i un barret per cada una !!!!

La poca previsió va fer que no tingues robes adecuades i les vaig haver de comprar a la botiga del costat de la feina.... una mica massa "pastelones" pel meu gust (mai millor dit) però ja van fer el fet...
El patró del devantal el vaig trobar aqui: http://www.sewdaily.com/media/p/2039.aspx i m'agrada per que va cordat amb velcro davant (i no cal fer llaços que es massa complicat) i porta goma al coll així elles soletes se'l poden posar i treure (bé, la petita encara no....). Per tal de no haver de posar bias a tot el voltant (que no m'acaba de quedar bé i pateixo molt) també buscava un patró reversible doncs em sembla més senzill cosir dret contra dret i donar la volta que haver d'anar fent bores. El darrere és de una loneta de l'Ikea i davant hi ha una butxaca per posar-hi cosetes.

El barret em va quedar una mica poc bufat de dalt doncs no tenia prou tela i és una mica just, però també fa el fet. Vaig seguir el tutorial de Mi rincón de Mariposas que porta una mica de goma elàstica que fa que els hi sigui molt senzill de posar i treure. L'únic que al part de la tira hi vaig posar entretela per que quedes una mica més consistent.

Així que vam posar dos ganxos al lateral de la cuineta i allà estan penjats i els hi encanta guarnir-se abans de posar-se a jugar !!


2 comentaris:

maribi ha dit...

jajajja, republicanos? estos reyes molan mucho más... pero lo que mola de verdad es ese conjunto de cocina... cuándo lo estrenais? mil besos

Anònim ha dit...

Que xulos!
El meu fill té la mateixa cuineta i ja té davantal però també li volia fer un barret de cuiner, de fet tenia mirat el mateix tutorial :-)