dilluns, 11 de novembre del 2013

Gimnasia


Aquest any ens hem estrenat amb les activitats extraescolars i la gran ha començat a fer gimnasia. Quan em van dir el preu del "mallot del club" se'm van posar els cabells de punta i veient que al Decatlhon hi ha moooolt poca varietat i que la genètica m'afecta (la meva àvia tenia una fàbrica on feien maillots) em vaig animar a comprar un parell de patrons a l'Etsy (en anglès es diu "leotard"), robes de lycra a Ribes i Casals, i amb unes gomes i estones  aquests són els resultats...

Aquestes robes son moooolt brillants !!!


I aqui em vaig quedar sense inspiració.... i me la va donar la tapa del portatil... jijiji



I com que la petita està en la etapa "i jo també" tot i que no fa gimnasia té el seu maillot per fer exercicis a casa i a jutjar per les brillantors potser muntem un circ i tot !


La veritat és que estic força contenta amb el resultat, doncs em feien una mica de por les gomes i les vores... però gràcies a algun tutorial de youtube i l'agulla doble ha quedat força arreglat.


Em queden robes per fer-ne quatre mes i encara no m'he gastat el que val el maillot del club !!!


7 comentaris:

Unknown ha dit...

Noia ets moolt "apanyada". T´han quedat super bé !

Unknown ha dit...

Noia ets moolt "apanyada". T´han quedat super bé !

Lupe Ballester ha dit...

Quina passada! Realment, semblen de compra. Enhorabona.

Unknown ha dit...

No hi ha res com tenir bones mans!!! T´han quedat súper bé!!

Amaika ha dit...

venga ya!! lo has hecho tu??? alaaaaaaaaaaaaa!!! te han quedado genial!

Eva del Olmo Abril ha dit...

Ale tan quedat genials!! FElicitats

kukafera ha dit...

Fantàstics!! no només pel preu i perquè han quedat genial, sinó perquè són ben únics!! seràn l'enveja de la resta de nenes!!
(I quina gràcia que la petita en vulgui també encara que no en faci de gimnàs! jajaja però ben mirat és ben comprensible!!)