dimarts, 9 d’octubre del 2012

KCWC: DAY ONE




Vaig una mica tard però he decidit apuntar-me a aquesta cita que consisteix en cosir cada dia una miqueta per preparar l'armari davant el canvi de temporada. No sé quants dies ho aconseguiré però de moment ahir vaig poder fer la primera peça, al matí he fet les fotos i ara puc fer el post..... stresssss....

El primer projecte volia ser una tunica per anar sobre de pantalons i samarreta... però li ha agradat tant que avui ja l'hem estrenat sense samarreta a sota (i és que fa una calor encara !!!)
I per davant ja m'ha sigut més dificil fer una foto doncs s'entestava en fer-me'n ella també a mi....




La roba és de punt, la de floretes la vam comprar al mercat de Utrecht i la de ratlles és reciclada d'una samarreta-vestit que vaig comprar en una fira benèfica per un euro....
El patró és aquest d'aqui: http://leilaandben.com/sweetdress.htm

I ja tinc fet el projecte de demà ;-) però m'espero a poder-li fer alguna foto posat demà al matí.... Bona setmana de costures !!!!



1 comentari:

La Pantigana ha dit...

Molt maco el vestit... però crec que necessitaràs un samarreta de màniga llarga si vols fer-lo servir quan comenci el fred ;-)