dilluns, 11 de març del 2013

Funda Kindle


Darrerament la feina se'm menja una mica... però intento esgarrapar algunes estones per cosir alguna coseta i encara que sembli mentida també per llegir !!!

Per nadal em vaig enganxar al llibre de Ken Follet "La Caiguda dels Gegants" que pesa una miqueta.... així que pensant en la segona part i aprofitant una bona oferta em vaig animar a comprar un Kindle i és clar.... per portar-lo al bolso li calia una bosseta! Així que googlejant una mica vaig veure aquest i com que tenia la roba de les maquines d'escriure vaig seguir el tutorial aquest i aquest és el resultat !

I no li podien faltar algunes lletres...

Aprofito per ensenyar-vos l'inici del nostre petit planter, l'any passat vam començar una aventura hortícola amb una colla d'amics que ens ha omplert la casa de verdures fresques boníssimes i aquest any ens hem animat a fer el planter nosaltres. I avui les primeres tomaqueres han tret el cap !!! quines ganes que comencin a donar fruit!! mentrestant disfrutem dels pesols i les primeres favetes....