dilluns, 8 de novembre del 2010

Caputxeta que ve el llop !!!!

Semblava que no havia d'arribar mai aquest moment !!!!!! ja tenim manteta de la caputxeta !!!


Fa un any vaig comprar les teles i vaig pensar, faré una manteta per la meva petitona !!! però clar que ja que m'hi posava volia un darrere amb diferents robes, un davant de pedaços de colors, un acoltxat a màquina (acoltxat lliure) i un biax amb les mateixes robes de darrera.... total, que he tardat un any doncs primer he hagut d'aprendre a fer totes aquestes coses.... el resultat (per davant i per darrera) aqui el teniu !!!

Els quadrets segueixen l'història i pot servir per explicar un conte abans d'anar a dormir... i així dormir tranquil.la entre caputxetes sabent que acaba en braços de la seva àvia (tot i que ara la meva petita comença a parlar del llop.... espero que no li faci por !!!! )