dijous, 18 de novembre del 2010

De casament...

L'altre dia vam anar de casament... i com que una de les meves tietes-manetes m'havia fet una jaqueta de llana super bonica per la petita (moooooltes gràcies des d'aqui !!!!) vaig decidir de fer un vestit a joc i així ja tenim conjunt també per les festes de Nadal... a veure què us sembla !!!

Com veieu jo sempre amb les aplicacions de les floretes !

El patró és el mateix que el vestit blanc d'estiu amb la flor blava. I aqui la meva model preferida:

I aqui es pot veure la jaqueta una mica més... però no gaire... es que costa que aquesta model s'estigui quieta eh !!!

4 comentaris:

Angelina ha dit...

Que xulos, el vestit i la jaqueta!!! ets una apanyada! i la teva tieta-manetes també!!! carai quina familia més productiva!!!

Glòria DSN ha dit...

que xulu!! ;D

g-i-b-a ha dit...

genial!!!

Bet ha dit...

Bipa, que macu que és tot el que fas!!