dijous, 3 de març del 2011

bressadora de Minkee

Doncs comencem a fer l'aixovar per la nova incorporació de la familia.... i no m'he pogut resistir a fer una manteta o bressadora de Minkee un material que és super suau !!! i per l'altra banda un altre estampat japonès. La veritat és que se m'ha ressistit una mica ja que el minkee és elàstic i s'estirava més que el cotó, però un cop rentat queda millor, tot i que les bores no acaben de quedar rectes del tot... però no es pot demanar pas tot no ??


I amb els retallets he fet un pitet de conjunt i un altre de conjunt amb el saquet.... com veieu vaig tenir ajuda per fer les fotos ! 

2 comentaris:

Txell, Rita i els Alberts ha dit...

Maquíssim tot. M'encanten les teles en especial la del darrera, on la puc trobar, trobo que per fer mantetes de nadó és "estupenda"

Unknown ha dit...

Hola, jo les vaig comprar a fabricworm.com però piquen una mica... em sembla que quasi és millor comprar una manteta de Minkee de les que venen llises (p.ex.al Textura) i afegir-hi la que vulguis a l'altre costat...