dissabte, 12 de març del 2011

primer premi del blog !!!



L'anglina de Mans Manetes http://man-smanetes.blogspot.com m'ha nominat com a blog més divertit !!!! i això a part de ser un honor comporta haver de respondre cinc preguntetes que son aquestes:

-Si tinguessis un altre blog ... de que seria? 
doncs no en tinc ni idea.... potser de decorar pastissos i altres postres però darrerament em fa mandra posar'm-hi i en faig poquissims... 
-Si et poguessis canviar el nom... quin et posaries? 
No me'l canviaria.
-Si tornessis a néixer... t'agradaria ser home o dona?  
Jo tornaria a ser dona, sens dubte !-Si et concedissin 1 sol desig...quin demanaries? 
saber sempre ser feliç amb el que em depari la vida-Si et concedissin 1 sol poder... quin triaries? 
el de disoldre els mals rotllos i mals ànims aixi pppssssssss com si fos una aspirina efervescent-Si et regalessin un viatge... a quin país voldries anar?
M'agradaria poder superar les fronteres i anar per tot el món


I no escullo els cinc blogs, per que em sembla que tots els que conec ja tenen el premi !!! i és que tots son genials !!!