dimecres, 28 de gener del 2015

Skaters dress




 Ja fa temps que havia comprat el patró de l'Skater Dress pensant en la meva filla 2 que és molt més de vestits i faldilles que no pas la gran. Però quan vaig fer el primer vaig veure que el patró talla molt gran per elles (que si, son tirant a primetes) pel que el vestit que havia de ser per la filla 2 va passar a ser per la filla 1 que tot i preferir leggins i xandalls ja li va semblar bé tenir un vestit per de tant en tant.
 La roba la vaig comprar a la botiga aquesta de restes de Mataró i té com dues cares (tot i que no és gaire gruixuda) per una banda és un marró i per l'altre un blau turquesa així que la roba del puny, la cintura (afegida) i el coll és la mateixa però cosida per l'altre costat. Si... li queda una mica curt però d'ample li va perfecte!
 I com que evidentment la filla 2 també reclamava el seu vestit, aprofitant la roba que em va sobrar de la meva Osha vaig fer-li un per ella més primet i amb més caient. I amb la talla més petita allargant una mica manigues i faldilles,.
 Per trencar una mica el tema floretes el cos el vaig fer llis amb un altre retall que tenia per casa (cosa que permet aquest patró i que trobo molt útil per quan tens retalls no suficients per fer tot un vestit).

 I per animar una mica aquests colors un xic apagats una aplicació d'una papallona.

Segur que cauen més vestits d'aquest patró, sobretot de cara a l'estiu !