dimecres, 25 de maig del 2011

Més samarretes

Com que he descobert que gràcies a les aplicacions es poden tunejar moltes coses doncs són un bon recurs per regals de diferents classes (bebes, aniversaris,....) així que cada cop que haig de fer un regal primer penso "li puc tunejar alguna cosa?"

Us penjo les darreres samarretes que he fet per regalar. Una pel meu nebot Ivó que es un viciat de les maquinetes (i això que només té 6 anys !!)
Tenia el dubte de si reconeixeria el "comecocos" doncs és més de la meva època que de la seva però es veu que el seu pare encara hi juga i per tant si, el coneix perfectament !!!


I aquesta és d'en MIC per la meva princeseta  per anar preparant robeta per l'estiu. El nas no m'acaba de convèncer i no li he posat orelles doncs no sabia com fer-les.... potser algun dia en faig una altra...

2 comentaris:

Irina ha dit...

ai en Mic! si la Hana el veu... no es pot treure en Mic del cap!
t'han quedat molt maques! em sembla que sera un vici per a mi aixo de fer aplicats, son tan rapids...

g-i-b-a ha dit...

Brutal en Mic!!!