diumenge, 29 de maig del 2011

Vestit d'estiu

Seguim amb els projectes estiuencs... feia temps que volia fer aquest vestit/camisola per l'estiu i feia temps també que tenia ganes de fer alguna cosa amb aquesta roba.... i finalment s'han donat tots els elements per que hagi estat possible i aquest és el resultat:


el patró l'he agafat d'aqui: http://www.prudentbaby.com/2010/05/snappy-toddler-top-free-downloadable.html i la roba es diu Juicy Jungle de Alexander Henry. És força senzill tot i que el coll m'ha costat una mica ja que no l'he sabut planxar prou bé per que després fos facil cosir.... seguirem practicant.... 

6 comentaris:

Irina ha dit...

M'encanta!!!! ja m'he pauntat el patro. Vaig comprar-li un vestit aixi a la Hana, ara ja li va petit pero el tinc guardat per treure el patro i fer-li un altre a mida.
La roba es preciosa i t'ha quedat molt be

g-i-b-a ha dit...

és super bonic!!

Minimanuals ha dit...

Xulíssim! La tela i la combinació de colors també molt encertada.

enfilant retalls ha dit...

A veure si m'animo a fer-lo, perquè m'encanta, però no sé què en sortirà!

Núria de Capseta de Música ha dit...

Perciós!!!! M'apunto la pàgina ;D

Txell, Rita i els Alberts ha dit...

Qué maco, jo també el tinc pendent aquest!!