dilluns, 26 de març del 2012

Corona d'aniversari !!!

Les meves nenes son del primer trimestre de l'any i ja feia temps que em rondava la idea i aquest any ha caigut la corona d'aniversari. Per no haver-ne d'anar fent dues cada any he buscat un sistema de números reemplaçables i així s'aprofita tant com calgui !!! de moment ja ha tingut dos usos!

Vaig agafar la idea i la plantilla d'aquesta web: http://sewing.com/post/Wool-Felt-Crown-Tutorial.aspx

Està feta de 2 lamines de feltre, amb una entretela gruixudeta i una cinta decorativa. Els numeros estan enganxats amb velcro,

I els "accessoris" son comprats al Carrefour Planet on hi ha un apartat de manualitats força interessant...
Els numeros son de goma eva i adhesius. Les rodones de feltre les vaig comprar amb les lamines feltre.

I aquesta és l'altre versió :

Les papallones i els brillantons son també del Carrefour i no he fet cap foto que es vegi massa la goma del darrere però aqui s'entreveu una miqueta...

1 comentari:

Eva del Olmo Abril ha dit...

Xulíssima jo en faré una però encara tinc marge fins finals d'octubre.